چهارپاره و غزل

سفارش کتاب گزیده اشعار مجید شاکری حسین آباد

چهارپاره و غزل

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
چهارپاره غزل مثنوی
آرشيو
فروردين 1396
ارديبهشت 1394
آذر 1393
آذر 1392
مرداد 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آبان 1391
فروردين 1391
نويسندگان
مجیدشاکری حسین آباد
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 479
بازدید کل : 1151063
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

کفن حلال{طنز}  <-CategoryName-> 

 سارقی پست و شرور و حقه باز


روزگاری در دل ایران زمین


غارت اموال مردم شغل او


مثل گرگی بود و شبها در کمین

 

 



خانه و اموال او مال حرام


مادرش ناراضی از کردار او


اشک و خون در قلب مادر لانه داشت


از مرام و کرده و رفتار او



هفته ها طی میشد و روزی رسید


مادرش بیماری سختی گرفت


شد گرفتار و اسیر چنگ مرگ


سرنوشتش رنگ بدبختی گرفت



او پسر را نزد خود آورد و گفت


گر چه بودم با تو درجاه و جلال


عمر باطل رفت و در هنگام مرگ


یک کفن میخواهم از پول حلال



ای پسر این آرزوی آخر است


یک کفن با کار و با سعی و تلاش


قسمتی از دین مادر را بده


شیشه ی عطری به روی آن بپاش



در جوابش آن پسر با گریه گفت


مادرم از مرگ و از رفتن نگو


آرزوی آخرت بر تخم چشم


هرگز از درد و غم و شیون نگو



صبح فردا میرم بازار شهر


یک کفن آغشته بر عطر گلاب


تا بپوشانی تنت صد ساله بعد


تا قیامت ، وقت تاوان و حساب



روز بعد آمد پسروقت غروب


رو به مادر کرده و با خنده گفت


یک کفن آورده ام ابریشمی


هم حلالست این کفن هم اینکه مفت



تا که مادر حرف فرزندش شنید


بُهت سنگینی به چشمانش نشست


از پسر پرسید اگر باشد حلال


پس چگونه رایگان آمد به دست



هم حلالست هم که مجانی و مفت


پس بگو بر من چطور این ممکن است


با تبسم گفت پسر، ای مادرم


مرد بزازی در اینجا ساکن است



در اتاقش صد کفن بر روی هم


گشتم و کردم یکی را انتخاب


گفتم ای مردک بده این را به من


مبلغش را هم نگردان احتساب



غیر از این یک کار دیگر هم بکن


این کفن پوشش برای مادر است


پس بگواز جان و دل باشد حلال


چون لباس روز سخت محشر است


حرف من آن لحظه تا پایان گرفت



ناگهان دیدم که آن بزاز پست


خنده ها کرد و دل خود را گرفت


خم شد و در گوشه ی دالان نشست



روز بد چشمت نبیند مادرم


دست و پایش را زدم بر میخ داغ


بستم او را با طناب محکمی


بر درخت بید مجنون کنج باغ



بالگد بر صورت و فکش زدم


از عذاب و رنج و از درد و ملال


رفتم از باغش ولی او تا غروب


نعره میزد از ته قلبش حلال لللللل

 

 

 

 

شعر از دفتر اشعار مجید شاکری حسین آباد             



نظرات شما عزیزان:

يلدا
ساعت11:26---15 تير 1392
سروده هاي شما بسيار عالي بود و به دل نشست

ستاره
ساعت22:10---29 ارديبهشت 1392
خسته نباشید

شاهین شکیبا
ساعت15:23---2 آبان 1391
سلام جناب شاکری
و ممنونم بخاطر پیشنهادتون
با احترام شما رو لینک کردم


بهمنی(باران)
ساعت11:08---11 مرداد 1391
سلام وبلاگ شعر باران امروز یکساله شد.منتظرم با خورشید خانم[گل]


محمدی /کویر
ساعت17:33---2 مرداد 1391
سلام آقای شاکری فکر کنم اهل حسین آباد رستاق یزد باشی به هر حال خوشحال شدم وفیضبردم از مبلگت سری به ما هم بزن

محمدی /کویر
ساعت17:33---2 مرداد 1391
سلام آقای شاکری فکر کنم اهل حسین آباد رستاق یزد باشی به هر حال خوشحال شدم وفیضبردم از مبلگت سری به ما هم بزن

محمدی /کویر
ساعت17:33---2 مرداد 1391
سلام آقای شاکری فکر کنم اهل حسین آباد رستاق یزد باشی به هر حال خوشحال شدم وفیضبردم از مبلگت سری به ما هم بزن

محمدی /کویر
ساعت17:33---2 مرداد 1391
سلام آقای شاکری فکر کنم اهل حسین آباد رستاق یزد باشی به هر حال خوشحال شدم وفیضبردم از مبلگت سری به ما هم بزن

محمد فتوحي
ساعت12:29---12 تير 1391
سلام جناب آقاي شاكري ازاين كه به وبلاگ من سرزدي وبابت شعرت در وبلاگم اعلام رضايت كردي متشكرم بايدبگويم چاهوك روستايي از توابع بخش نير شهرستان تفت ودر هفتاد كيلومتري شهر تفت وشش كيلومتري نير با آب وهواي بسيار خوب ، قرار دارد اگر تشريف بياريد خوشحال مي شيم

زهرا رجایی
ساعت19:41---27 ارديبهشت 1391

ایشالا به زودی عزیز

من درمورد یکی از کارت واست کامنت نوشته بودم...
کووش؟
هست؟


بهار
ساعت9:27---16 ارديبهشت 1391
سلام
با خبر چاپ و نحوه ی فروش کتابم(این زن بی عبور سایه ها مردنی ست)
به روزم و منتظر شما
ممنونم


پرنده ی شهر کاغذی
ساعت10:07---11 ارديبهشت 1391
سلام
ممنون از حضورتون
نوشته های زیباییست اینجا
...


hamide mohamadrezapoor
ساعت10:21---10 ارديبهشت 1391
نمی گم بهم برخورد در مورد خانم ها اینجوری گفتین

دنیادیده حور
ساعت9:52---3 ارديبهشت 1391
سلام
خیلی زیبا بود
با احترام دعوتید برای خوانش و نقد
منتظر حضور سبزتان هستم[گل]


سمانه وعلیرضا
ساعت22:06---1 ارديبهشت 1391
زندگی وقت کمی بود و نمیدانستیم


همه ی عمر دمی بود و نمیدانستیم



حسرت رد شدن ثانیه های کوچک


فرصت مغتنمی بود و نمیدانستیم



تشنه لب، عمر بسر رفت و به قول سهراب


آب در یک قدمی بود و نمیدانستیم

سلام دوست عزیز وگرامی
تشکر به وبلاگم سری زدی...بازم منتظر حضور گرمتون هستم...
چاکریم دربسسسسسست..


ویداوکیلی
ساعت19:54---1 ارديبهشت 1391


ویداوکیلی
ساعت18:52---1 ارديبهشت 1391
سلام مجیدعزیز...بااحترام لینکت کردم...بروزم

فاطمه جهانباز نژاد
ساعت2:17---1 ارديبهشت 1391
یا مقلب القلوب والأبصار. ثبت قلبی علی دینک
سلام به تو عزیز و تکه‌های سفالین قلمت
بهترین شادباش‌های سپید و صورتی بهاری تقدیم به تو

که نگاهت بوی شعر می دهد

با احترام لينك شما را درج نمودم
اميدوارم متقابل باشد اين تبادل لينك

برقرار و مانا باشی در زیر سایه حضرت حق.


مینامحمودی
ساعت22:29---31 فروردين 1391
سلام
خیلی از وبلاگتون خوشم آمد خلی زیباست وشعرهاتم عالی هستند


زهرا
ساعت12:38---31 فروردين 1391
من بودم

زهرا
ساعت2:00---31 فروردين 1391
مي بينم كه روي بعضيا كم شد بالاخره

زهرا
ساعت1:22---30 فروردين 1391
چه معني داره يه پسر آدرس بلاگفا رو بزنه داغون كنه؟!

حجت اله یعقوبی
ساعت18:49---29 فروردين 1391
سلام مجدد
ممنون از لطفتان
در لینک دوستانم جا دارید


الهام نامداری
ساعت14:31---29 فروردين 1391
سلام.این آدرس وبلاگیه که شعرام توشه. من شما رو لینک کردم.ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:شعر داستانی معاصر,اشعارداستانی معاصر,شعرطنز,ساعت 14:57 توسط مجیدشاکری حسین آباد |
مطالب پيشين
» مسابقه
» درخت آرزو
» طناب
» مصاحبه مجید شاکری و صفورایالوردی با باشگاه خبرنگاران
» تن خسته
» سفارش کتاب گزیده اشعار مجید شاکری حسین آباد
» سراب
» خداحافظ مادر3
» نارفیق
» حکایت تهمت ناروا
» عمر بی حاصل
» حکایت زن زناکارو سگ باوفا
» امواج غم
» متن مصاحبه با نشریه کوثرانه
» متن مصاحبه با نشریه آستان قدس
» روداشک
» غمنامه
» طلب مرگ
» خداحافظ مادر2





پيوندها


zhale مهتاب هانیه ژاله جون ~*پادشاه آواز عشق*~پریسا حیدری~ معصومه مجنونی نویددانایی هوشیار آرمین عبدهو شیوا آرام فرشباف زندگی نسیم شرق طلعت خیاط پیشه مریم رئیسی اردلی آوا زهرا امینی آمنه رمضانی پویا نجات فر افلاک روزانه ها دختری از ساری وحیدنهال پروری بهترين و زيباترين اشعار فارسي سجاد صادقي موسسه پیام بهبودی صدرا انتشارات آرنا محمد محسن خادم پور هادی صمدپور محمدسهیلی نیا شاعرانه ( میلاد ) فرنگیس رزمی نژاد صبا مینا توکلی ایمان فخار استاد کریم لقمانی هادی بیابانی ملینا وبلاگ زهرا امینی غزلهای بانوی آسمان محمد معصومی مهنازچالاکی طاهره بهمنی استاد مازیار نظربیگی آرزوپناهی ایمان فخار افسانه واقعی سمانه و علیرضا مریم وزیری فاطمه جهانباز نژاد اشعار الهام نامداری ایمان فخار آناهیتا مقیمیان الهام نامداری سید حسن حسینی تیل آباد دلنوشته هاي بانوآسمان عبدالحسین انصاری لیلا ابریشمی داوود باقرزاده عمادبهاری بهرام خزایی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهارپاره و غزل و آدرس majidshakeri.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه


 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com